Mirări

14 Dec

În timpul scenetei de aseară pe care Tinerii cu entuziasm au pus-o în scenă, Licas, remarcă:

Ia uite tati, a venit și Moș Crăciun la biserică!

PS: Silvia, m-a întrebat copilul dacă primim și noi mâncare. 🙂

9 răspunsuri to “Mirări”

  1. SiLviA CriStiNa 15, Decembrie, 2009 la 11:14 am #

    Daca stateati in fata, va dadeam de mancare. I-am servit pe Florin si pe fratele Zafiris si m-au refuzat. De la Lucas nu acceptam nici-un refuz. 😛

    • teologeanu 15, Decembrie, 2009 la 12:19 pm #

      În față am stat. Lângă organist. 😦

    • florin 17, Decembrie, 2009 la 9:38 am #

      Silvia, am fost tare ispitit sa iau cozonac, 🙂 dar.. ma gandeam ce fac, mananc in fata fratilor?

      Trebuie sa stii ca a doua zi Mihai fredona melodia : „Bubulina..” linia melodica era buna, cuvintele .. nu prea. A avut impact deci! 😀

      • teologeanu 17, Decembrie, 2009 la 2:38 pm #

        Florin, Ținând cont că erau și femei însărcinate în sală cred că ai procedat bine. La aceeași melodie am avut și eu ceva rețineri 🙂

  2. SiLviA CriStiNa 15, Decembrie, 2009 la 8:10 pm #

    Dar noi am avut „bucataria” in cealalta parte a salii. Data viitoare sa va alegeti o pozitie strategica 😛

  3. Rocsana 17, Decembrie, 2009 la 1:04 am #

    Da’ chiar! de ce nu ar veni Mos Craciun la biserica, nu e si el om? :)) Bine punctat, Lucas ;))

    • teologeanu 17, Decembrie, 2009 la 2:39 pm #

      Chiar așa, Moș Crăciun e om?
      Tind să cred că nu. 🙂

  4. rodica botan 18, Decembrie, 2009 la 4:33 pm #

    Daca cineva are nevoie de pocainta…ala e Mos Craciun. Prea mult a mintit pe toata lumea…a incercat sa ia de multe ori locul Pruncului din iesle…se crede mare judecator si nu ni s-a dat voie sa judecam (el face listele cu cine este bun si cine nu)…Si precis a intrat si cu caciula in cap in biserica deci lipsit si de maniere…Maninca prea mult si de aia e gras- aia e din cauza lacomiei…si culoarea hainelor lui il dau de veste ca ar fi…comunist. Cu atitea secrete cite are…n-as avea de loc incredere in el…si pentruca intra pe horn si nu pe usa n-am nici o incredere.

    Asa ca…e timpul sa se pocaiasca si sa recunoasca ca sarbatoarea nu-i apartine…si el este un mincinos!!!

    Am spus totul? Cred ca da…

    • teologeanu 19, Decembrie, 2009 la 8:20 am #

      Nu, încă nu ai spus tot, Rodica. Moș Crăciun mai are și alte bube.

Lasă un răspuns

