Evanghelia nu este un vis frumos

21 Mai

Pentru cei care încă mai cred că mersul la biserică este un vis frumos, o călătorie fără peripeții sau un stil de viață pentru cei care doresc liniște iată o dovadă care spulberă acest mit.

Mi-am reamintit de luptele mele de dinainte de ’89 când a fi credincios era un „delict” major, iar cei care ar fi trebuit să vegheze la bunul mers al societății comuniste nu făceau altceva decât să îi considere retrograzi pe cei care încă mai credeau în Dumnezeu sau să îi instige pe creduli împotriva credincioșilor. Aceștia se executau, nu înainte de a-și face o cruce pe ascuns și de a rosti un Doamne iartă-mă! De câte ori mi-a fost dată să aud că în noua societate religia va dispărea cât de curând. Basme. Au trecut 20 de ani de atunci si cei mai mari detractori ai credincioșilor s-au convertit în moraliști.

Lasă un răspuns

