Albinele. O poveste de familie

2 Iun

Bunicul meu a fost apicultor, tatăl meu are stupi și certificat de apicultor, eu însumi am fost împroprietărit cu doi stupi de care se ocupă tot tata 🙂 și care mă bucură cu diferite sortimente de miere. Am crescut printre albine. Stiu o serie de do and do not atunci când vine vorba despre comportament în prezența albinelor. Am citit și încă mai citesc povești, informații sau studii despre comportamentul albinelor. Când eram student și am fost în practica am dat tot peste un apicultor arădean. Am petrecut o mulțime de momente memorabile și am învățat lucruri pe care apoi le-am împărtășit cu tatăl meu.

Recent, mai precis ieri, am citit o poveste (tristă) despre albine. Cum că s-ar împuțina. Iar cauzele ne sunt imputate nouă, oamenilor moderni care aleg totdeauna shortcuts.

Lasă un răspuns

