După ce să beau apa?

16 Iun

Uneori aud pe la TV că trebuie să bei 2 litri de lichide. Bei, dar trebuie să ai și după ce că altfel ajungi la spital cu alte belele. Pe vremea primilor trei ani de studenție, din cei șapte 🙂 , cred că am urmat cu rigurozitate sfatul.

Una din bucuriile mele este ca din când în când să pregătesc ceva prin bucătărie. O mâncare mai de soi. Am tot căutat prin diverse locuri câteva recomandări pentru o rețetă interesantă dar niciuna nu a reușit să mă determine să trec la treabă. Bucătăreala este una din pasiunile care mă apucă atunci când am multe proiecte pe cap și prefer să fac altceva. Când dead-line-urile încep să se înființeze pe la uși mă refugiez în bucătărie 🙂 Este un domeniu în care trebuie să îți pui în practică creativitatea.

Astăzi vreau să vă întreb ceva: Cu ce ați vrea să fiți răsfățați dacă ați veni în vizită?

4 răspunsuri to “După ce să beau apa?”

  1. dan p 16, Iunie, 2010 la 12:47 pm #

    Guacamole daca iti place avocado.

  2. mary 16, Iunie, 2010 la 12:48 pm #

    Poti incerca asta:
    http://www.ebucataria.ro/articole/293/fripturi/pui-satay.html

    • teologeanu 16, Iunie, 2010 la 1:22 pm #

      Foarte interesant. Problema este cu boabele de coriandru. Sunt destul de puternice si nu imi amintesc sa am acasa rasnita 😦

Lasă un răspuns

