Unde ești tu, Țepeș Doamne?

26 Iun

Un pastor catolic din Ungaria a venit la Odorhei să le facă „propagandă neagră”, după ce a aflat că scientologii au ajuns şi în România. Biserica îi reneagă şi avertizează oamenii că numai citirea cărţii de bază a scientologiei, „Dianetica – ştiinţa modernă a sănătăţii mentale”, înseamnă comiterea unui mare păcat.

Sublinierea mea.


Or mai fi și alte scăpări. Nu știu, că nu am mai citit articolul. Era prea lung, iar fondul acela ablastru / cyan mă obosește. Mă mir că nu s-a sesizat nimeni până acum de minunea de mai sus. Este vorba despre un articol apărut în Evz.

Iată ce propun: să scrie careva la redacție și să îi muștruluiască. Eu nu mă bag, dar aștept ceva propuneri 🙂

Lasă un răspuns

