De acum e oficial

17 Noi

Este adevarat, m-am pocait si botezat aproximativ acum 7 luni, impreuna cu sotia mea Loredana si Dida Dragan, in Biserica Riul Vietii de catre Pastorul Razvan Mihailescu, un om ales. Dragos – chitara si Robert – clape impreuna cu sotiile lor, s-au intros la Domnul acum 5 ani. Poate va intrebati de ce nu am facut-o si eu tot atunci, dar sunt sigur ca acesta a fost timpul meu, dupa cum stim cu totii, bunul Dumnezeu are plan cu fiecare si dupa cum spune CUVANTUL in Eclesiastul 3.11 “orice lucru Domnul il face frumos la vremea lui”.

Cel puțin așa afirmă Bodo într-un interviu publicat de cei de la Creștin Total. După ce s-a botezat în urmă cu șapte lui, vocalistul formației Proconsul afirmă în articol că frecventează Biserica Râul Vieții. În urmă cu ceva vreme a făcut valuri cu albumul Sens Unic printre evanghelici când s-a presupus că Bodo s-a pocăit.

La momentul acela nu s-au dat informații oficiale despre acest lucru, însă recent, informația a fost confirmată de însăși subiectul știrii. Puteți citi interviul pe larg AICI

Lasă un răspuns

