Saracul om bogat

24 Noi

La un om bogat a venit o persoana care facea strangere de fonduri pentru o organizatie non profit. Stiind pentru ce a venit, omul de afaceri l-a abordat direct.

-Asa-i ca ai venit pentru ca stii ca am foarte mult bani?
-Da, am stiut acest lucru si de aceea am indraznit sa ma prezint in fata dumneavoastra, a raspuns cel care aduna fonduri.
-Ei bine, stii ca eu am o mama ale carei medicamente costa enorm luna de luna?
-Nu, nu stiam.
-Ei bine, stii ca am avut un frate care a raposat si au ramas in urma lui cinci guri de hranit?
-Nu, nici acest amanunt nu il stiam.
-Ei bine, stii ca fiul meu este presedintele unei organizatii care se ocupa de persoanele defavorizate din oras?
-Nu, nu stiam.
-Atunci, daca lor nu le dau un șfanț, voua de ce v-as da?

Lasă un răspuns

