Teme ale teologiei Vechiului Testament – Logos

1 Feb

Unul dintre primele proiecte consistente de traducere la care am participat cu plăcere a văzut, în cele din urmă, lumina tiparului, ca să mă exprim mai plastic. Este vorba despre cartea apărută recent la Logos, Teme ale teologiei VT de William Dyrness, carte pe care am așteptat-o ceva vreme. Este un manual de teologie VT  în sensul clasic al termenului care pune în discuție teme reprezentative precum, revelația de Sine a lui Dumnezeu, istoria creației, problemele etice și morale legate de sclavagism, legea, legământ, închinarea, profeții, etc.

Cu speranța că v-am deschis apetitul pentru ea și cu precizarea că a fost folosită intensiv într-una din școlile evanghelice de teologie din România, vă spun că merită să o ai în bibliotecă. Trebuie să specific însă că prețul nu este un punctul forte, însă știind cheltuielile legate de producerea unui astfel de material în limba română, el este corect.

Cartea poate fi comandată AICI

*Multumesc, Manu

Un răspuns to “Teme ale teologiei Vechiului Testament – Logos”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Noutate editorială de la Logos: Teme ale teologiei VT « Methoughts, mefeats and medefeats - 9, Februarie, 2011

    […] Pe 1 februarie îl anunţam pe amicul meu, Ruben Ologeanu, că Old Testament Themes a ieşit de sub tipar. I-am făcut, se vede treaba, o surpriză plăcută. Cum era şi firesc, a anunţat-o pe blogul lui (Teologeanu). […]

Lasă un răspuns

