Să nu mai uiți

26 Feb

Pentru a întipări bine în mintea colectivă principiile sacre, Dumnezeu îi îndeamnă pe evrei să lectureze, să memoreze și să verbalizeze textul Scripturii. Sunt suficiente texte care sugerează aceste lucruri pentru a mai fi amintite aici. Astăzi, suntem mai tot timpul pe drumuri și adesea ajungem la finalul zilei amintindu-ne că nu am citit nimic din Scriptură. În urmă cu mai bine de un an am cautat o soluție care să mă ajute să nu mai „uit” să citesc. Și am găsit două.

Despre una din soluții am scris AICI. Transferul textului pe un gadget pe care îl port zi de zi cu mine m-a ajutat să citesc regulat Scriptura.

Cea de-a doua soluție vreau să v-o prezint acum și este foarte utilă pentru cei care își verifică emailul cel puțin odată pe zi. Pentru ei ACEASTĂ soluție poate fi de un real folos. Ce face ea? Îți trimite textul de citit pe email. Marele avantaj este că poți să îți configurezi cât vrei să citești pe zi. Eu am optat pentru varinata standard. Mă opresc aici din scris și vă las să descoperiți și voi frumusețea citirii unui text mult mai bun decât ceea ce aveți acum în fața ochilor.

Succes!

Lasă un răspuns

