Megamind – review

1 Mar

Megamind este un desen animat regizat de aceeași persoană care a dat viață poveștii(lor) Madagascar 1 și 2, Tom McGrath. Pe scurt povestea este următoarea.

Două ființe cu trăsături umanoide (atât cât poate fi considerat de uman un copil albastru cu cap asemănător cu al unui bec) sunt catapultate de pe două planete aflate în pragul colapsului. Fiecare personaj călătorește prin spațiu și ajunge pe pământ. Deși până aici destinele sunt oarecum similare, de aici încolo lucrurile iau întorsături diferite. Metro Man, personajul pozitiv, este crescut de o familie respectabilă și educat pe măsură. În schimb, Megamind ajunge pe mâna unor pușcăriași care îl educă în stilul lor și care îi oferă o perspectivă diferită asupra vieții.

Unul devine cel mai iubit personaj din Metro City, celălalt cel mai urât. Doar că de data aceasta personajul pozitiv pierde iar cel negativ câștigă. De aici începe o nouă etapă, Megamind are în film o replică foarte interesantă. După ce pune mâna pe toate bogățiile lumii stă în biroul său oval foarte trist și plictisit meditând la sensul vieții. Animalul său de companie, un pește extraterestru îl vede și intră în vorbă cu el (în desenele animate chiar și animalele pot vorbi. Mai ales dacă sunt extraterestre) întrebându-l de ce este trist. Răspunsul mi s-a părut memorabil: Everything is to easy! Nu mai avea parte de niciun obstacol pentru a obține ceea ce dorește.

În cele din urmă, în ciuda educației și a concepției generale și personale că s-a născut să fie rău, Megamind se transformă în final într-un erou pozitiv. Cum? Vă las și pe voi să descoperiți.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare: