Jurnal de (in)activitate

4 Mar

După circa șapte ani de lucru cu machete pentru tipar, din care circa trei chiar în tipografie, departament de creație, credeam că am cam văzut toate minunățiile posibile în ceea ce privește pregătirea pentru tipar și realizarea unei lucrări. Ei bine, azi m-am înșelat🙂

Ieri am dat în lucru pentru tipar digital o machetă pentru o lucrare necesară la birou. Pentru cei care nu știu, tiparul digital este convenabil când vine vorba de tiraje mici la prețuri rezonabile. Nu era prima lucrare pe care o dau la tipar digital. Ca să fiu și mai simplu, tiparul digital este un fel de imprimantă preofesională. Simplist vorbind, repet.

Am pregătit macheta, doar să fie tipărită și am trims-o prin email urmând să o ridic seara între 5-6. Nu am mai reușit să ajung, însă m-am prezentat dimineața la 9.30 să ridic cele douăsprezece printuri. La birou mi se spune că nu s-a primit nimic. Nicio problemă, pot aștepta să se verifice emailul din nou. Mda, lucrarea era trimisă. Mi se promite că în zece minute lucrarea este gata. Cam atât durează în mod normal o astfel de treabă. Bun, zece minute nu este nicio problemă.

Mă postez lângă cel care trebuia să dea comanda print file și aștept, și mai aștept, continui să aștept, mai aștept puțin, încă puțin, e aproape gata, acum scoatem printurile.

Nu zic, canapeaua era destul de confortabil, dar să stai cincizeci de minute pentru o treabă de zece când nu mai erau alte lucrări cum vi se pare?

Un răspuns to “Jurnal de (in)activitate”

  1. necula 6, Martie, 2011 la 2:08 am #

    Pace.
    Dumnezeu a trimis un mesaj al TIMPULUI DE SFARSIT printr-un proroc,in generatia noastra.
    Intrati pe EVANGHELIA.RO pt detalii.
    Pace

Lasă un răspuns

