Mistificarea adevarului

6 Mar

Am fost martorul sau victima mistificărilor de când mă știu pentru simplul fapt că sunt altfel decât 87% din populația acestei țări. M-am deprins de-a lungul timpului să coabitez și să nu mă mai scandalizez când coreligionarii ne consideră eretici, rătăciți, sectanți sau folosesc alte epitete similare. Nci atunci când, în cimitir preotulstrigă de la ușă că acolo nu avem ce căuta. Nici când ți se dă cuvântul pentru ca după cinci secunde preotul să se răzgândească. Este un preț pe care trebuie să îl plâtești când vrei să fii altfel. Nu m-am plâns niciodată de răutatea oamenilor, de lipsa de educație da.

Ce faci însă când un post de televiziune, prezintă cu pretenție de adevăr un material în care-i îngrămădește de-a valma pe toți cei care cred altfel decât drept credincioșii și când refuză să îți dea posibilitatea să spui cum stau lucrurile?

Una din soluții este să taci și să mergi mai departe. Cea de-a doua este să produci un material răspuns și îl răspândești. Azi am ales cea de-a doua variantă. Dați și voi de veste răspunsul sectanților.

via CV

2 Răspunsuri to “Mistificarea adevarului”

  1. benjib 6, Martie, 2011 la 8:32 pm #

    Care este materialul la care se face referire ?

Lasă un răspuns

