Posteala

1 Apr

Posteala este o boală care se manifestă prin dorința viscerală de a publica cu nemiluita materiale pe paginile online. Știri în neștire, cum am mai spus. Există anumite evenimente care sunt newsworthy și evenimente care nu au ce căuta pe blog. Și, ca să nu existe niciun dubiu, mă refer la statistici aici. A, pardon, dacă ești agenție de media buying, da, îți faci statistici, dar așa, doar să spui apoi că publici în fiecare zi ceva, e deja patologic.

Posteala este o formă mai recentă a bolii cunoscute în trecut ca forumită. Forumita, așa cum îi spune și numele îi lovea pe cei cu veleități de atoatecunoscători și era cu atât mai acută cu cât numărul postărilor din dreptul utilizatorului unui forum de discuții era mai mare.

Am fost întrebat de o cititoare de ce nu public articole mai des? Pentru că nu scriu că trebuie să scriu, ci doar atunci când pot produce ceva relevant. În general nu îmi place să reiau articole de pe alte pagini sau să pun dulcegării primite sau găsite întâmplător. Materialele pe care le public îmi aparțin. Obișnuiesc să scriu despre cărțile pe care le-am citit, filmele pe care le-am văzut, evenimentele la care am fost sau schițe ale mesajelor pe care le-am rostit, informațiile de relevanță generală aș spune.

PS:

Mâine e programat un material despre un film vizionat recent🙂

Lasă un răspuns

