Lupta cu …gramele

26 Aug

De azi am început să-mi scriu greutatea cu două cifre. Și ca să citez un celebru astronaut nu pot să rostesc decât: Un pas mic pentru omenire un pas uriaș pentru mine.

Parcă așa era, nu?

7 Răspunsuri to “Lupta cu …gramele”

  1. solus christus 26, August, 2011 la 12:58 pm #

    Felicitari Ruben!!!

  2. crystynica 26, August, 2011 la 2:39 pm #

    Ma bucur Ruben pt. tine! Bravo!!! Ai vointa! Las’ ca ne intalnim noi, la Bran🙂 Nu cred c-o sa tii regim , n-o sa rezisti, n-o sa fii lasat sa rezisti🙂 🙂🙂
    Iti urez multa bafta!
    Vorbim duminica la biserica.

    • teologeanu 26, August, 2011 la 3:54 pm #

      :)) Ce am scris, am scris. Gata. Îmi suflec manecile in lupta cu kg pentru a scadea sub 90.

  3. Nedumerire 26, August, 2011 la 8:45 pm #

    Cum reusesti? Înfometare?

    • teologeanu 26, August, 2011 la 11:04 pm #

      Deloc. În cazul meu înfometarea nu ar da rezultate. Iata reteta mea:
      ceai verde cat cuprinde, cafea si mancare cu un aport caloric scazut: fructe, legume in special varză, salate, roşii, etc Şi puţină carne. Alimentele care au aport caloric ridicat sunt raţionalizate.

      Si minim trei litri de apa. (la 180 cm şi 99 kg actuale)

  4. Gabi 2, Septembrie, 2011 la 9:49 am #

    Ruben, stai linistit. Degeaba comenteaza lumea, dar sa stii ca noi suntem chiar in forma. Si rotundul este o forma, asa ca sa ne mai lase. Daca mananci sanatos nu traiesti mai mult. Doar trece timpul mai greu, in rest nimic.

    • teologeanu 2, Septembrie, 2011 la 12:07 pm #

      🙂 Am mai auzit teoria asta undeva. Mancatul sanatos nu te face sa traiesti mai mult, ci mai usor.

Lasă un răspuns

