Vedere din Bran

15 Sep

Bran.

Cuvintele sunt de prisos.

5 Răspunsuri to “Vedere din Bran”

  1. crystynica 15, Septembrie, 2011 la 11:13 am #

    Ruben, cum ai reusit sa faci poza, asa de sus? Sa nu-mi spui ca te-ai urcat in copac. chiar sunt curioasa!

    • teologeanu 15, Septembrie, 2011 la 11:29 am #

      🙂
      Nu, nu m-am urcat în copac, dar ești pe aproape. Am urcat pe un dâmb și am umblat puțin la zoom. Apoi așteptat ca soarele să iasă din nori, am mai făcut și o ușoară corecție de culoare și gata.

  2. crystynica 15, Septembrie, 2011 la 12:11 pm #

    cum ai zis ruben, cuvintele sunt de prisos. F frumos peisajul!!!

  3. crystynica 15, Septembrie, 2011 la 12:11 pm #

    N-am putut sa ma abtin🙂

Lasă un răspuns

