Voi de ce mergeti la benzinarie?

4 Oct

Ca orice om normal imi alimentez masina numai de la surse oficiale. Am ascultat ieri pe radio ca in industria de profil exista o evaziune considerabila vis a vis de comercializarea carburantilor. Deci, ca orice om onest, atunci cand martorul de la bord imi aminteste, trec pe la benzinarie.

Cel mai des alimentez cu motorina. Ocazional mai pun si benzina. E drept, in alta masina🙂 Motivul pentru care lansez intrebarea va fi dezvaluit in cele ce urmeaza.

De fiecare data cand merg la casa sa platesc cantitatea de motorina trecuta din rezervorul benzinariei in rezervorul masinii merg cu o suma fixa. Sa zicem 100 de lei. Ajung la casa, ii dau bancnota omului. Suma inmanata acopera fix suma pe care trebuie sa o platesc. Dupa ce vede banconta omul ma intreaba invariabil: Doriti si o ciocolatica? Asta in conditiile in care, repet, banii ajung fix pentru carburant. Observ ca cel putin in Bucuresti intrebarea aceasta a devenit o moda. Ceea ce ma nedumereste este faptul ca la mai putin de 300 de metri se afla un hipermarket de unde pot cumpara in voie ciocolatele, gumite si prajiturici.

Daca merg la benzinarie nu este destul de clar ca vreau sa cumpar combustibil? Daca merg la farmacie nu este clar ca doresc medicamente? Daca merg la chioscul de ziare oare ce imi pot dori?

__________________

UPDATE: Văd ca sunt și alte motive pentru care oamenii trec pe la benzinării.

3 Răspunsuri to “Voi de ce mergeti la benzinarie?”

  1. crystynica 4, Octombrie, 2011 la 11:34 am #

    🙂🙂🙂 eu merg rar la benzinarie, Cristi alimenteaza, la fel patesc si eu🙂🙂🙂 Ruben, trebuie sa vanda cat mai mult!🙂🙂🙂 Faza tare este ca te intreaba „mai doriti ceva, o ciocolata?”, ” nu”,”dar poate o guma, un…” 🙂 🙂 ” nu, nu mai doresc nimic!”🙂🙂🙂 si unde pui ca au niste preturi!🙂🙂🙂

  2. teologeanu 4, Octombrie, 2011 la 4:39 pm #

    Eu ii inteleg ca trebuie sa vanda. Dar daca pun motorina de 100 de lei si ma prezint cu o bancnota de 100 de lei de ce se mai obosesc sa ma intrebe daca nu vreau si ciocolatele? Poate ca atatia bani am la mine.

  3. crystynica 6, Octombrie, 2011 la 1:44 pm #

    Ruben, te-ai gandit ca, poate sunt urmariti pe camera, eu cred ca sunt obligati sa intrebe😉🙂 se gandesc ca, pe langa bancnota de 100 lei mai ai ceva maruntis prin buzunar🙂🙂🙂

Lasă un răspuns

