I’m born again – Boney M

10 Aug

De Boney M stiam mai demult, am si ascultat cateva din melodiile lor. Cu toate acestea, spre rusinea mea (sau nu) am auzit abia azi melodia I’m born again prin intermediul unei prieten si mi s-a parut foarte interesanta. Vorbesc privind lucrurile (mai ales) prin prisma textului. Ulterior am aflat si ca melodia reprezinta de fapt expresia preocuparilor religioase ale vocalistei Liz Mitchell.

Aici aveti o scurta biografie a autoarei cantecului, Liz Mitchell.

2 Răspunsuri to “I’m born again – Boney M”

  1. Marius Silvesan 10, August, 2012 la 10:13 pm #

    Reblogged this on Istorie Evanghelica.

  2. costel 12, August, 2012 la 5:32 am #

    Excelent…Praise the Lord…on Earth as it is in Heaven ” When Heaven is the model for our culture, the primary result is peace.” The Culture of honor” by Daniel Silk

Lasă un răspuns

