Post Valentine

15 Feb

Sper sa nu fi dat in diabet dupa ziua de ieri cu toate dulcegariile ei. Va mai propun inca o portie.

I love you atat de tare incat

I believe ca mor you are so incantatoare

oh my dear cat te ador!

When I go la brat cu tine

ma simt very magulit

caci are looking toti la mine

oh, I’m so fericit!

all ar fi atat de bine…

but you see, nu-i chiar asa

caci I tell ce simt in mine

Do you want sa fie asa?

dar tu smile

si smile intruna

and I think ca spui traznai

please don’t face pe nebuna

si mai look in ochii mei

understand?

I love you draga

cum oare sa-ti mai vorbesc

you are totul pentru mine

and I want sa te intalnesc

but is difficult, vezi bine

caci your mother e pe faza

si din five in five minute

carefully te controleaza

ca for ca s-ajung la tine,

ca in Shakespeare, „Juliet”

I Romeo love pe tine

give me scara din boschet

4 răspunsuri to “Post Valentine”

  1. Paula 15, Februarie, 2008 la 11:50 am #

    =)))))) Sper ca nu i-ai facut declaratia asta nimanui. 😛

  2. teologeanu 15, Februarie, 2008 la 12:10 pm #

    Nici gand
    Am primit-o 🙂
    …pe mess

  3. silvia 15, Februarie, 2008 la 7:05 pm #

    Minunile messului 🙂 Apropo de dulcegarii, a fost ieri un reportaj la Happy Hour, despre cele mai „reusite” cadouri de Valentine’s Day. Un broscoi care canta cat il tin plamanii „Hooooooooooooooonly you……”, un catel caruia ii atarna inima de limba si o vacuta din portelan cu puf mov pe crestet 🙂

  4. teologeanu 16, Februarie, 2008 la 7:54 am #

    Din ce mi-ai povestit am zambit. Probabil ca daca as fi vazut materialul resapectiv sigur mi-ar fi dat lacrimile.

Lasă un răspuns

