Ursitoarea lui Marean

14 Aug

„Soarta mea a fost hotărâtă de destin”

sursa

Un răspuns to “Ursitoarea lui Marean”

  1. Rodica Botan 15, August, 2009 la 5:05 pm #

    „In cartea Ta erau scrise toate zilele care-mi erau daruite inainte sa fi fost vreuna din ele”…dar au fost scrise pentruca El ma cunostea inainte sa fi fost”creiat in chip ciudat ca in adincimile pamintului.”

    M-am gindit la un moment dat ca asta este destin…

    Apoi mi-am amintit ca EL a si pregatit faptele bune in care sa pasesc…si acum asteapta sa o fac, dar…depinde de mine daca o sa pasesc in ele. Deci El a pregatit un „destin”…numai ca eu pot sa-l schimb…

    Pentruca El nu vrea moartea pacatosului…ci intoarcerea lui…si asta ar fi cea mai buna alegere a destinului…si tot eu trebuie sa o fac. Am fost predestinat ? Cred ca da…pentru lucruri valoroase, dar…eu trebuie sa fac alegerea…

    Iar de Marean…sorry…nu stiu nimic!!! 🙂

Lasă un răspuns

