Coperta De ce imi place Psaltirea

25 Ian

Cristache Păun, un venerabil domn de 77 de ani, a scris de data aceasta împreună cu soția încă o carte despre Psalmi. Este cel de-al doilea volum care redă în versuri experiențele lor personale vis a vis de studierea poeziei biblice. Mi-a făcut plăcere să le propun o copertă pentru cel de-al doilea volum. Iat-o:

 

Rămâneți conectați. Promit zilele acestea să revin cu încă o copertă a unui cunoscut autor. Cartea abordează o temă teologică fierbinte.

4 Răspunsuri to “Coperta De ce imi place Psaltirea”

  1. Libraria Gramma.ro 31, Ianuarie, 2011 la 12:09 am #

    Va salutam… suntem o librarie tanara care isi doreste foarte mult sa promoveze si autori romani… cum putem lua legatura cu autorul acestui volum sau ce editura l-a publicat. Va multumim si va asteptam in vizita pe la noi: http://www.gramma.ro🙂

    • teologeanu 31, Ianuarie, 2011 la 12:18 am #

      Autorul a publicat cartea pe spesele sale. Lasati-mi un numar de telefon si i-l voi transmite. Saptamana aceasta voi publica inca o coperta a unui autor roman bine cunoascut. Daca mai treceti pe aici veti vedea despre ce este vorba.

      • Libraria Gramma.ro 31, Ianuarie, 2011 la 10:30 am #

        Noi raspundem la 0749 105 923 sau 0527 23 11 86

      • teologeanu 3, Februarie, 2011 la 1:14 pm #

        Am comunicat mesajul dumneavoastra.

Lasă un răspuns

